راهنمای خرید مکمل های ورزشی

مکمل های ورزشی و استفاده از آتها در میان ورزشکاران روز به روز در حال افزایش است. خوشبختانه ورزشکاران به این آگاهی و دانش رسیده اند که مکمل های ورزشی و بدنسازی را از داروخانه های معتبر و با اطمینان خاطر تهیه کنند. خرید مکمل های ورزشی ایمن و اصل همواره یکی از دغدغه های ورزشکاران به شمار می آید. بهتر است برای انتخاب مکمل های ورزشی، آگاهی از نحوه مصرف صحیح آن با یک متخصص تغذیه ورزشی یا مربی که اطلاعات بیشتری نسبت به مکمل ها دارد مشورت نمایید. معمولا مشاور با ارزیابی برنامه غذایی، آمادگی جسمانی و شدت فعالیت های ورزشی به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه یک راهنمای خرید مکمل های ورزشی برای شما اماده شده است که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید

 

راهنمای بررسی سلامت و اصالت مکمل، توجه به گواهینامه ها و مجوز های مربوطه

برندی از مکمل های ورزشی را انتخاب نمایید که مجوزهای مربوطه را از سازمان غذا و دارو، فدراسیون پزشکی ورزشی اخذ کرده باشد و اطلاعات از کارخانه تولید کننده مکمل و مواد اولیه بر روی محصولات مورد استفاده ارائه نماید. شرکت داروسازی فارمد سلامت سینا علاوه بر مجوز از سازمان غذا و دارو دارای مجوز و گواهینامه هایی نظیر GMP، ISO9001،ISO14001، ISO22000، HACCP، DQS، GC Mark می باشد که نشان از کیفیت و سلامت مکمل های تولیدی این شرکت است.

توجه به درج نماد سیب سلامت به روی بسته بندی محصولات

سازمان غذا و دارو همه شرکت های تولید کننده و وارد کننده مکمل را به الصاق برچسب اصالت روی قوطی و جعبه مکمل ها ملزم کرده است. برای اطمینان از اصالت مکمل خریداری شده می توانید کد UID یا کد اصالت روی برچسب اصالت را در سایت سازمان غذا و دارو www.ttac.irوارد کرده اطلاعاتی از قبیل نام مکمل، شرکت سازنده یا وارد کننده، شماره سری ساخت و تاریخ انقضاء را مشاهده نمایید.

مکمل های ورزشی و بدنسازی از داروخانه

همواره داروخانه معتبرترین مرکز برای فروش مکمل های ورزشی و بدنسازی است و مرکز اصلی خرید مکمل به شمار می آید. با خرید مکمل از داروخانه می توانید این اطمینان را داشته باشید که اگر مکمل هرگونه مشکلی داشته باشد می توانید آنرا با مسئول فنی داروخانه مطرح کرده و پاسخ مناسب را دریافت نمایید.

تیم علمی 

واحد مشاوره شرکت فارمد سلامت سینا نماینده انحصاری محصولات MX3 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین مصرف کننده و شرکت پاسخگوی سوالات مشتریان در زمینه معرفی، انتخاب و نحوه مصرف محصولات است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *